Thess Boberg

Film Del 2

Publicerad 2009-08-02 21:44:03 i Allting&Ingeting,

Ja, jag kollar som sagt på Terminator Salvation x)
sphess (film) säger: *faan vilken het röst christian bale har! :-O(L)
Julia (film) säger: *hehhe jaa ;)
sphess (film) säger: *höll ju på att dööö när han sa I'll be back! xp
Julia (film) säger: *hahaa VI ÄR DESPERATA!!! :-OXD
sphess (film) säger: *ja faan xD julia vi kanske är lite knasiga du och jag xD
Julia (film) säger: *jaa. :P
sphess (film) säger: *vi blir ju heltokiga i alla heta grabbar ;P
Julia (film) säger: *jaa. vi måste skaffa oss lite pöjkar snat ;)
*snart*
sphess (film) säger: *haha ah jag tror faan de xD
*herre guud jag ryser ju i kroppen när jag säger shia labeouf xD
Julia (film) säger: *haha
*vad tror du jag har gjort hela tiden XD
sphess (film) säger: *hahahah.. ja du de vill jag inte ens tänka på xD hahahahahha
Julia (film) säger: *hehe ^^

De kommer nog mera x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela