Thess Boberg

Får Man Vara Kär I Utseendet?

Publicerad 2009-08-30 19:41:42 i ,

Mmmmmmmmmmmmmmmmmm nu har jag en mapp med 30 underbara bilder på... ja vem kan de vara?! xD Jag vet jag tjatar! Men jag e faan kär i den här mannen! Å jaa! Man får vara kär i utseendet! Jag tycker de i alla fall xD Jag älskar Shia! så är de bara! Jag kan tänka mej att han är underbar som person också <3

De här är en underbar stund:
Att bara sitta och lyssna på Rob och titta på bilder på Shia <3 Helt fucking jävla underbart!

Jag har aldrig sått något vackrare!
Fy faaaan så jävla fin han e!! <3
Ögonen, munnen ögonbrynen, näsan, håret, allting!
Jag kan sitta och bara kolla på den här bilden, tiden bara springer iväg och jag märker ingenting för jag är helt fast <3
Den här bilden ska sitta på min vägg nångång
Så fin!!
ÄLSKAR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela