Thess Boberg

Edward <3

Publicerad 2009-08-21 21:19:59 i ,

Ojojoj fy på mej själv!
Nu har jag inte bloggat sen tisdags morse!
Ajabaja!

Men nu kommer min ursäkt!
När jag hör din röst
Sååå underbar! Grät typ hela jäkla boken!
Läste fram till 2 på natten å sen kunde jag ändå inte somna för jag ville fortsätta läsa xD Ja dom här böckerna börjar skrämma mej!
Jag fastnade verkligen i boken.. den va riktigt bra.. guu va jag grät! EDWARD <3
Ja.. började som sagt läsa den tisdags kväll.. läste ut den i onsdags kväll xD

Ljudet av ditt hjärta
Ännu mera underbart! Nu va Edward me typ hela tiden! Åh fy faan va jag hatar Jacob! Vill slå ner den jävlen! Å jag hatar Bella också! Va faan!! Stackars Edward!! <3 okej de e en bok! Men jag fastnade!
Kapitel 8! Fyy faaaan va orättvist! Gissa om jag ville byta plats me Bella..
Men de blev värre i kapitel 20! Då skulle jag dööööööööööööööööö för att få vara Bella! Längtar så jävulst mycket till filmen! <3
Började läsa den igår.. nu e jag klar!

Asså jag e faan sjuk! Jag som typ hatar att läsa.. jag läste över 250 sidor på en dag! De e inte likt mej! Dom här böckerna.. jag vette faan! de finns inte ord!

Först 449 sidor.. Sen 527.. jag brukar aldrig läsa så tjocka böcker.. max 250-300.. men nu.. wroooooooooom! klart! nästan 1000 sidor på typ 4 dagar! de e inte normalt! Men nu e jag klar xD så nu ska jag inte läsa på tusen år xD

Nu längtar jag till filmerna!!
New Moon 20 November <3
Eclipse 30 Juni <3


Börjar nästan gråta för att jag längtar så mycket!!!

Nu ska jag fortsätta kolla på Twilight xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela