Thess Boberg

DVD - De Vet Du

Publicerad 2009-08-16 20:17:29 i Allting&Ingeting,

Jaha.. va har jag gjort idag? Typ ingenting xD Lyssnat på Rob xp Som vanligt.. Sen har jag övningskört.. duktigt xp
Nu kollar jag på He's Just Not That Into You x) Kände att jag ville se underbara Justin Long =P Hans roll är såå jävla underbar! Please be my friend!
Den finns på MS.. Nån som känner nån som Alex (Justin Long)? Ge mej hans nummer! Han ska bli min bästa kompis! xD

Å jag vill köpa några filmer.. Jag vill ha Desturbia, Twilight, The Dark Knight.. jag vet jag har sett dom filmerna.. men de är några av mina favoriter å jag vill ha mina favoriter på DVD x)

Jaoha.. va ska jag hitta på ikväll då?
Jo, jag ska ut me Tess =D Alltid lika roligt =D
Vi ska nog bara vara ute i byn =) Vattenkrig? For The Last Time This Summer? Får se va vi hittar på =)

Kan inte fatta att de är sista dan på sommarlovet imorn =( På tisdag ska man tillbaka till helvetet ='( JAG VILL INTE!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela