Thess Boberg

Dear Diary

Publicerad 2009-08-03 18:30:31 i Kära Dagbok,

Dagen har spenderats ute på sjön =) otroligt sköönt =D
Jag och mamma hade lite roligt prat också xD Jag vet inte hur vi kom in på de, men vi prata nog om teatern i alla fall.. Å så sa jag nått med att de handlar mest om att ha dom rätta kontakterna.. Å då sa mamma att de e ju inte de lättaste att hitta.. så fråga hon om jag visste nån.. å då sa jag ju min teaterledare Jocke, han har ju haft lite småroller på Dramaten..
Jag: Ja, så man ska kanske ta och utnyttja honom xp
Mamma: Ja, men hur gammal e han då?
Jag: Han e född 87
Mamma: Jaha, men de va ju inte så stor skillnad, då e han ju 22. Har han jobb då?
Jag: Nja, vet inte.. Han pluggar ju teater, sen har han ju spelat lite på dramaten.
Mamma: Mmm. Va gillar han för musik då?
Jag: Rock. Han älskar In Flames, å ja jag tycker dom e grymma.
Mamma: Ja men du får väl lägga in en stöt då.
Hahaha xD ja du.. de vore ju fint.. utnyttjar min teater ledare xD japp de kör jag på xD hahahhaa

Jaha.. nu är vi hemma i alla fall =) å nu ska jag laga lite mat =P Kyckling.. hmmm får se va jag hittar på xp
Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela