Thess Boberg

Dear Diary

Publicerad 2009-08-29 17:30:33 i Kära Dagbok,

Hallojsan!
Idag har jag målat i 3½ timme x)
Guess what! I sommar har jag jobbat 51 timmar med staketet =O Fatta hur mycket de är, och de är inte klart än xp De är väldigt mycket staket kan man säga xp

Nu håller jag på att förbereda mej inför tjejmilen x) ett glas vin xD Yes Tummen upp för de xD
Men i år har jag och mamma några anledningar till om vi inte skulle slå våra tid från förra året..
1. Båda är lite förkylda och vi har inte kunnat träna så mycket på grund av de x)
2. Lingonveckan, man känner sig lite klumpig då.
Ja så varför inte satsa på en tredje xD
3. Naaj, vi drack ju igår, så vi är lite bakfulla xD

Naaaj, men de ska nog gå bra imorn, hoppas jag =P Vi ska slå 1.12 tror jag de va x) Jag va ju förkyld förra året me, så ja, varför ska jag inte va de nu också xp Men äsch skit samma.. vi har tänkt att klara oss under 1 timme =P Får se hur de går =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela