Thess Boberg

Dear Diary

Publicerad 2009-08-26 20:37:08 i Kära Dagbok,

Ja.. va har hänt idag?
Inte så mycket.. hade turism imorse.. men Maggan va sjuk idag så vi skulle prata me ettorna å säga va som va bra me handel osv.. Ja.. vi behövde ju inte säga så mycket.. Tess va me oss å hon vet ju redan allt x) typ x)
Jaha.. sen hade vi naturkunskap.. ganska soft eftersom vi bara sitter vid datan och letar efter fakta om Bly.. så ja.. de är våran massage stund xp

Sen hade vi lunch i typ 3 timmar eftersom vi inte hade Maggan x) Så ja.. jag Jessi och Julia gick å käka på Mat och kakugnen =P eller nej vi åkte bil xD ville ju inte gå i spöregnet xp
Å ja.. jag gör väl alltid nånting knasigt xD Jag skulle dricka min cola.. å jag hade flaska ofc x) å då när jag sitter där och dricker så börjar Julia skratta.. å jag kan förstå de xD jag måste sett bra rolig ut xD grejen är den att ibland när jag dricker ur flaska så trycker jag in överläppen på nått sätt och suger ut colan som om jag hade en nappflaska xD Så vi satt och skratta åt de ett tag xD Jessi tyckte jag såg ut som en fisk xD Men de är ju skit kul att göra så xD Man bara får in läppen på nått sätt och sen suger man lite.. oj nasty xD men sen fastnar man efter ett tag och då killar de jätteroligt i läppen xD
Jaaaa.. jag är lite knasig.. men de är väl ingen nyhet xD

Ja i alla fall så satt vi där en timme.. sen tänkte vi att vi skulle hitta på nått =) Å va finns de att göra i Enköping? NOTHING!
Va gjorde vi? Jo vi åkte ut till bresse och kolla på alla nya hus.. jag har inte varit ut till bresse sen jag gick på Ilian x) man blir lite bortskämd när man har båt xD

Men ja.. sen åkte vi tillbaka och hade idrott.. Piss tråkigt!
Sen åkte jag hem och har inte gjort så mycket.. borring! =/ men soft =)
Nu är de bara skit på TV så jag tänkte att jag skulle kolla på film.. Benjamin Buttons funkar inte ='( så jag tänkte att jag skulle kolla på The Descent.. men den bara buffrar å jag har inge tålamod just nu xp så de får bli American Psycho x) hoppas den e bra =P

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela