Thess Boberg

Dear Diary

Publicerad 2009-08-14 22:19:56 i Kära Dagbok,

Neej men usch va jag va dålig på att blogga idag då! FY PÅ MEJ!
Jag har egentligen haft hur mycket tid som helst.. men skit samma..
har typ inte gjort så mycket.. mest tagit de lungt =)
Sen ikväll va jag på bio me Lukas.. vi såg Year One!
Grymt rolig! Jack Black är ju den bästa! Vilken rolig människa de är!
Absolut sevärd! Lite vidrig ibland, men fortfarande väldigt rolig!

Nu sitter jag å lyssnar på Rob Pattinson.. å jag längtar till boken! Asså skit! Jag är helt besatt! Men nu har jag snart läst ut den =D Jag ska läsa ut den nu ikväll / natt =P
Men åååh jag är helt kär i Never Think! Ååååh! Den e ju så underbar! Nöter den låten hela tiden... så nu kan jag texten xD
Otroligt fin!! Mina favorit delar ur texten!

You'll learn to hate me,
But still call me baby,
Oh love,
So call by my name
...
And save your soul,
Save your soul,
Before you're too far gone,
Before nothing can be done
...
Cause without me,
You got it all,
So hold on,
Without me you got it all,
So hold on
Without me you got it all
Without me you got it all
So hold on
Without me you got it all
So hold on
Without me you got it all
So hold on


Åååååååååh! så underbar den e!!! Nu har jag lyssnat på den 10 gånger.. non stop xD
Vill läsa nu!
Fatta va sjuk jag e! Jag VILL läsa! Va har hänt me mej? Rob har verkligen hypnotiserat mej! Man drunknar ju i hans ögon! Man vill bara ta hans hår å ruffsa till de xp Eller hur Julia? xD
De blev väldigt mycke roligt prat igår! Vi prata under hela filmen xD De va sköj!
VI MÅSTE KOLLA PÅ TWILIGHT I SKOLAN!!!!

Neej.. nu måste jag läsa..kan inte hålla mej längre xD

Snatti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela