Thess Boberg

Dear Diary

Publicerad 2009-08-13 18:30:09 i Kära Dagbok,

Woooohooo! Sista dagen på jobbet idag! =D Sååå sköönt =D
Slutade 10.30 som vanligt.. 11 va jag och mina päron i Bålsta för att lägga ner båten =P Fick vara i solen ett tag i alla fall xD
Just de xD När jag låg på solbädden och sola så kände jag att "Nej men va varmt de blev.. nu drar jag av mej bhn å hoppar i" I vanliga fall brukar jag ligga kvar och bara njuta av solen, även fast de e för varmt xD jag är för envis för att ge upp.. Men nu fick jag en impuls .. så jag slängde av mej bhn å hoppa i vattent xD
Pappa: Va fan håller du på me?!
Mamma: Va hände nu då?
Jag: Naaj.. jag kände för att bada xD
Okej.. de låter inte som en kul grej.. men vi är ju lite knasiga i min familj så vi tyckte de va skitkul xD

Jao.. sen kom vi hem.. då börja de spöregna! Hade vi tur eller?! Jopp xD

Nu vet jag inte va jag ska hitta på...hmmmmmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela