Thess Boberg

Back To School

Publicerad 2009-08-17 21:16:26 i Allting&Ingeting,

Asså faan! Jag kan inte fatta att jag ska tillbaka till skolan imorn =( fy faan! De känns riktigt jävla pisstråkigt =(
Känns så hemskt men jag måste verkligen börja fundera på min framtid.. i alla fall om jag vill lyckas med de jag verkligen vill.. Visst jag vet att de alltid löser sig.. men jag vill hellre kämpa för det liv jag vill ha än att bara ta livet som de kommer =) Så tänker jag.. därför måste jag börja planera redan nu.. känns lite jobbit.. men de e faan värt de =)

Börjar 12 imorn..
Tess ska ju börja handel nu också så jag ska åka med henne med 8 bussen =) Blir så jäkla kul att du börjar handel nu =D

Jao.. nu vet jag inte va jag ska göra.. ska nog lyssna på musik tills jag somnar =) synd bara att jag inte har Twilight låtarna på min mp3 =( vill verkligen ha dom!!!

Snatti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela