Thess Boberg

American Psycho

Publicerad 2009-08-26 22:29:01 i Låt Filmen Rulla,

Wow! De va en jävligt sjuk film men jag säger bara Wow! Christian Bale är ju så sjukt grym!
Jävlar!! =O de va flera gånger jag bara satt å gapa.. fy faan va bra han va! Helt sjukt!
De måste ha varit en jävligt svår roll.. men Christian e helt klockren!
Wow säger jag bara!

Filmen va jävligt sjuk.. den va galen! Han va verkligen helt psyko! x) Men ja.. den blev ju bra med tanke på hur jävla duktig Bale va.. jag kan verkligen inte släppa de! Faan va.. mm.. helt galet! Visst jag har ju vetat om att Christian e riktigt grym.. men så här jävla grym!

"Patrick Bateman, en ung streber på Wall Street, har en annorlunda hobby; han mördar för nöjes skull. Ju längre tiden går, desto mer hatar han den värld han lever i."
Om man gillar galet sjuka filmer är nog den här skitbra..
Om man gillar Christian Bale så va beredd på att han verkligen är galen.. helt sinnessjuk! MEN riktigt jävla duktig!!!
Jag måste nog se den en gång till bara för att se om själva filmen är bra xD för nu va jag bara så chockad över hur jävla duktig Bale är!

Naaj.. nu är de dags att sova.. 2 dagars praktik väntar x)
Snatti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela