Thess Boberg

18 Års Kris?

Publicerad 2009-08-01 17:33:48 i ,

De här är inte de livet jag vill ha.. de låter skit hemskt.. men så är de! Jag har så mycket jag vill göra.. men jag har en svag känsla av att jag blir kvar här i Sverige.. För mej är de en mardröm!
Om jag va helt säker på att jag skulle få jobb i USA.. alltså vilket jobb som helst.. då skulle jag flytta dit på en gång.. Jag skulle inte tänka så mycket på en massa viktiga saker som, jag vet inte, försäkringar, jag skulle inte tänka på något sånt! jag skulle bara sticka! Nu på en gång!
Nu börjar skolan snart igen och man går tillbaka till rutinerna.. Tillbaka till att aldrig vara riktigt ledig.. Tillbaka till något jag inte tycker om.. Sen är det min tur att ta studenten! En del av mej är överlycklig! En anna del av mej har panik! Vad faan ska jag göra efter studenten?!
De känns så hemskt! Jag är 18 år och jag har lite panik inför framtiden!
Kan de inte bara va någon som säger "Jobb i New York, Manhatan, What ever, när kan du börja?" NU!
Jag vet, jag låter som en bortskämd snorunge som är van att få allt serverat på silverfat.. men de är jag absolut inte.. jag vet att man måste kämpa för de man vill.. men jag kämpar ju bara för en dröm! Tänk om jag inte lyckas! Vad gör jag då?
Jaaa, jag har panik! Jag tror jag har kommit i en 18 års kris x|

One day!
PLEASE!

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2009-08-01 22:27:51

Jag kan säga att vi är två om den krisen. Jag håller verkligen med dig thess! Jag har ingen aning vad jag ska göra och även jag har en dröm om att jobba på manhattan, jag funderar däremot på att vara au pair fast bara ett jobb på manhattan skulle vara sååå underbart!!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela