Thess Boberg

Soft Dag =D

Publicerad 2009-04-24 17:47:03 i Allting&Ingeting,

Började skoldagen med nationellt prov i Engelska. Gick lite si sådär måste jag säga. De va verkligen dom sämsta grejerna att skriva om. Datorer =| åh hurra! va kul! nooooot!

Ja, sen hade vi lunch. Därefter hade vi turism, då fick vi reda på våra betyg på våra kulturarbeten, jag jobbade självklart om Egypten, guess what! Jag fick MVG =D wooohoo! Och jag tyckte inte att jag hade gjort de så jättebra, jag tycker att jag kunde ha gjort de bättre, men ja, fick ju MVG iaf =)



Vi hade turismlektionen i typ 10 minuter, sen fick vi gå.
Då gick jag, Julia och Jessi ut och sola =P
Sen skulle vi ha idrott, och vi visste redan att vi skulle få gå på promenad, så vi gick till Coop och köpte med oss lite fika =P
Det blev jättemysigt =P Vi kom fram till att vi skulle göra om de. Kanske inte på idrotten, men på lunchen, kanske istället för lunchen om de e vidrig mat.
Nu tror ni säkert att vi bara käka en massa bullar och sånt, men icke då xp vi käka bröd med vitlöksost =P Sug på¨den du xp

Ja, sen när jag kom hem vid 3 satte jag mig i solen en stund för att plugga lite historia. Nu e jag så trött på att plugga så nu ska jag bara lata mig xD

Imorn ska jag och Jojjo dra till Uppsala och hitta på nått =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela