Thess Boberg

Egypten <3

Publicerad 2009-04-17 19:56:51 i Allting&Ingeting,

Jaha, i Tisdags kom vi hem till kalla Sverige.

I måndags (tror jag det var iaf) då hade jag faktiskt lite hemlängtan för det va så sjukt jäkla varmt. 47 grader i skuggan å typ 70 i solen. Det tog lite på krafterna kan jag säga xp
Men nu känner jag att jag hellre är där nere! Åh! Jag vill tillbaka!
Egypten är det underbaraste landet jag vart i. Det är så annorlunda! Åååh! Jag är helt inställd på att jag ska jobba på nått hotell i Egypten nått år. Asså att jag jobbar som en i ett underhållningsteam =D Åh! Det blir ett måste sen tror jag xD tur att jag går handel och läser turism =D

Ja, men vi har haft de jättebra!
Fint väder och supervarmt! =D

Här kommer lite bilder. Dock tog jag inte lika många i år eftersom jag tog så många förra året, och dessutom tog Bella nästan 200 bilder som jag ska få sen =P

Aja, här kommer några bilder =) Enjoy



Pappa dök för första gången =D

Det underbara, men extremt salta vattnet

Mina otroligt söta föräldrar <3

Bella och Jag <3 Jag ser lika tokig ut som vanligt xD

Hahaha lika tokig här xD och ja, jag är solbränd xD men nu e jag brun =P Tack och lov

Mina otroligt söta föräldrar (igen) <3

Jaha.. nu ska jag ut me Tess =D


Kommentarer

Postat av: desidiosus

Publicerad 2009-04-17 22:36:55

Ååh vad mysigt ni ser ut att ha haft det! Vad solbrända ni är XD



Och jaa såklart jag kommer och firar dig! WOHO.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela