Thess Boberg

Tok Fyndat!

Publicerad 2008-05-20 19:35:31 i Allting&Ingeting,

Ojojoj! Idag har jag verkligen storfyndat!!

Jag köpte en present åt Jimmy.. sen köpte jag en svart t-shirt  på H&M för bara 69.5 =D den ska ja måla på sen.. har kommit på bästa idén!! =D Vidare fyndade jag rejält på NewYorker! Min absoluta favorit affär.. (men de har den jue vart sen ja va i tyskland å shoppa där för typ 2-3 år sen)... jag handla ett par gula shorts te skolavslutningen för bara 199:- sen köpte jag en blå t-tröja för 99:- Å de största fyndet!! ett par jeans för 99:- Jag e en jävel på å fynda!! XD

Jao.. så de blev en lyckad shopping runda.. men ja glömde å köpa nått te pappa å sen glömde ja å köpa leggings men.. aja de får ja väl ta sen nån gång =)

Jaha.. nahe.. nu ska ja gå å bädda rent i sängen..

Ha de fiint!!
See you later..kyss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela