Thess Boberg

NU!! =D

Publicerad 2008-05-15 21:01:58 i Allting&Ingeting,

Ja.. nu kmr de här inlägget som ja ska har tjatat om att ja ska lägga upp!! XD

Klippning!
Okej.. först här.. jag har klippt mej!! =P
Före            å       Efter
 

Sen då..

Tivolit!
Då va de, jag, Bella, Jessie, Freddie, Frida å Frida åsså fransmännen XD
     
De va en askul kväll.. sov över hos Bella sen =D

Okej vidare nu då..

9 Maj
Då firade ja min födelsedag.. lite i förväg.. men de skulle jue inte bli bra om ja firade den 11 eftersom de va en fredag ;P
Ja.. här kmr lite bilder då da =)
 Vi va hemma hos Bella eftersom hennes hus va tomt =P LOVE YOU <3
  Hahha ja å Jojjo flumma lite XD LOVE <3
 Sen kom dessa sötnosar! Julia, Emelia, Moa å Emma! <3
 Sen kom min lilla gosisnosa Tess <3
 Å sen kom dessa flummisar Jessie å Freddie <3
Jag fick en massa fina grejer.. här kmr lite bilder.. =)
     Å sen fick ja ett linne å ett presentkort på Åhléns av Bella =D

Vi käkade kyckling med ris och jordnötssås.. mums!! å sen hade vi vattenkrig!! sååå jäkla kul! blir snart igen =D ja.. sen sjöng vi lite SingStar =D
 
Å sen lekte vi vid baren XD
 

Tack så jättemkt tjejer!! Ni e helt underbara!! ÄLSKAR ER <3

Ja.. de e väl typ de som har hänt =P

Nu blev det ett inlägg iaf XD

Ha de bra
see you later...kyss♥


Kommentarer

Postat av: Jojjo

Publicerad 2008-05-15 21:19:42

blogg ftw! kärlek till dej :D puss!

Postat av: Bella

Publicerad 2008-05-15 23:03:59

Det var bara kul att vi kunde vara hemma hos mig, då fick vi ju hela huset för oss själva! :D
Älskar dig så mycket!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela