Thess Boberg

Svårinslagna Paket!

Publicerad 2008-12-09 19:51:29 i Allting&Ingeting,

Har ni tänkt på hur svårt det är att slå in dvd filmer?!

Antingen får man en sån där kartong så att man fattar på en gång att det är en dvd film.
Eller så slår man in den själv. Men då kan man både känna och höra att det är en dvd film =|

Jag tycker inte det är så roligt i alla fall.

I vanliga fall brukar jag ta en kartong och slå in den så att det blir som en liten låda med ett liten fint lock. Nu var det ju så att vi inte hade nån sån kartong hemma, så den idén var ju ingen idé så att säga XD

Gissa vad jag gjorde?!

Jo, jag tod ett gammalt VHS fodral och stoppade in dvd filmen i den. Den kom ju inte ända in, men skit samma, det blev ju en lite rolig form på den.
Sen slog jag in den med  ett vanligt julpapper!

Problemet nu är att det hörs att det är en dvd film, man hör nämnligen att skivan sitter lite löst. Men det är skit samma, det är ändå inte ifrån mig XD




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela