Thess Boberg

Mamma Mia the movie!

Publicerad 2008-12-02 18:03:06 i Allting&Ingeting,

Har sett Mamma Mia the movie, men jag tycker inte att den är så bra som folk säger. Är det jag som är kräsen?
Musiken är ju sjukt bra, man kan inte tröttna på den, men själva filmen är lite löjlig tycker jag. Hade det inte varit för ABBA låtarna hade det nog blivit en jättelöjlig film.
Jag håller mig till en toppengrej som finns på dvdn, "hoppa till låt", asbra att de har den =P



Den bästa låten i filmen och den bästa låten ABBA har gjort är helt klart Lay All Your Love On Me.


(Ingen vidare kvalitet, men det var den bästa jag hittade)



Kommentarer

Postat av: cammie

Publicerad 2008-12-02 18:10:19

inte sett den..

Postat av: Thess

Publicerad 2008-12-02 18:17:39

Den är väl sevärd, men som sagt lite fånig. Men musiken gör ju hela filmen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela