Thess Boberg

Inflammation i Armen =|

Publicerad 2008-12-10 18:18:03 i Allting&Ingeting,

Usch! Jag har en inflammation i armen =(

Så här va det:

Jag hade inte tränat på typ 2 månader p.g.a. en operation.
I fredas hade jag styrketest på idrotten.
Bänkpress i 3 minuter!
Asbra!
Gissa om jag fick träningsverk. Hade ju inte tränat på 2 månader.
Dum som jag var tränade jag i hemmagymmet i söndags.
Hur smart var det på en skala?!
Sen fick jag ännu mera tränningsvärk, fast bara i ena armen. Igår kunde jag knappt böja på den och den var jättesvullen!
Grattis du har fått en inflamation i armen!
Åh tack för den!

Nu måste jag smöja in med en ibumetin salva och sen får jag inte träna förns svullnade har gått ner och jag inte har ont.
Kul?! Noooot!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela