Thess Boberg

Bara 8 Dagar Kvar!

Publicerad 2008-12-16 18:49:44 i Allting&Ingeting,

Ja! Nu är det bara 8 dagar kvar till julafton! Snabba på och köp alla julklappar!

Jag, Jessi, Julia och Moa ska ses hemma hos mig på fredag. Vi ska ha en liten myskväll, vi ska bl.a. byta julklappar.
Ska handla alla 3 klappar imorn! =D

Eftersom vi hade släckten över i helgen tog vi fram granen.
I år har vi rött, silver och svart i granen =P Min idé! XD
Nu har vi lagt under alla inköpta julklappar under granen! Jättemysigt tycker jag! =D

Jag älskar julen!
Guud så mysigt det är! =D
 All julmusik som spelas nu är också helt underbar!



Jag ♥ Jul

Kommentarer

Postat av: Bellabus

Publicerad 2008-12-17 13:46:22

Synd att jag inte kan vara me! :(<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela