Thess Boberg

Tess, Shopping och halsont.

Publicerad 2008-08-30 17:55:58 i Allting&Ingeting,

Idag va jag å Tess i U-sala å shoppa lite =D

Jag fyndade utav bara helvete måste jag säga.. jag e en jävel på å hitta billiga saker!!! XD
Hitta ett par jeans på Newyorker - 99:-
En huvtröja från Carlings - 99:-
En topp från H&M - ca 70:-
En huvtröja till Jimmy på NewYorker - ca 250:- (tror jag)

De blev inte så mkt.. men de va jävligt billiga saker som ja hitta! =D

Är jävligt förbannad just nu.. ska springa Tjejmilen imorn, och igår vaknade jag med halsont, gissa hur det är idag då.. Jo värre, de e ju sååå kul! (noooot) =|
Hoppas jag mår hyfsat imorn, annars blire nog bara att vi går =|
Det känns jävligt trist måste jag säga.

Ja, just de.. igår blev de 3 muggar te i skolan, sen blev de 3 stora muggar yogate när jag kom hem.
Sen på kvällen tog jag mig ett bad och ringde till min kusin Carina, det va jättelänge sen vi prata me varan, så de va jättekul att få prata en stund.

Nej, nu ska jag upp och dricka lite te, och sen ska jag ladda med vatten. Just de, jag höll på att glömma, Enchinagard (stavas) och Fisherman. Nu jävlar ska jag bli frisk!!!!!

Kyss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela