Thess Boberg

Fy på mig själv!

Publicerad 2008-08-28 16:09:39 i Allting&Ingeting,

Usch va jag är usel på att blogga!! FYFY!!

Ska lägga upp bilderna från när vi va hemma hos Jessi någon dag. Jag vet, det är evigheter sen, men jag har helt enkelt inte haft varken tid eller lust att sitta vid datan.

Skolan har kommit igång!
Hp2 nu då!
Vi har redan fullt upp med turismen, vi ska nämligen guida Hp3 på bl.a. Ekolsund slott och det är väldigt svårt att hitta fakta om det måste jag säga.
Igår hade jag fullt upp med att läsa och skriva om Gustav III, det tog flera timmar och jag är inte riktigt färdig.

Skulle behöva träna inför Tjejmilen, får väl ta de senare ikväll, just nu blåser det enormt mycket.
Har varit extremt slarvig med träningen just nu, dels är det p.g.a. skolan och dels lathet, men jag måste faktist få skylla på mina operationer. Hade det inte vart för att jag inte fått träna på ett halv år kanske jag skulle hållit mig i form. Herregud, 3 operationer och nu väntar jag på en till, men det ska jag inte gå in på nu.

Nej, nu ska jag väl fortsätta att leta vidare efter fakta.

Sorry att det bara blir text nu, men det blir så ibland.

Ha de fiint!!
See you later...kyss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela