Thess Boberg

Dålig Bloggare.. I Know!!

Publicerad 2008-08-06 13:10:52 i Allting&Ingeting,

Jag vet att jag e en dålig bloggare.. men jag e ju inte BlondinBella.. jag har helt enkelt inte lust å blogga på sommarn bara.
Här kmr lite bilder... de e från Grönan å lite sånna grejor.. har blivit riktigt dålig på å ta kort oxå.. ojoj va ja e dålig.. haha!! Skiit samma...



U-sala me Tess

Jag å Tess va te U-sala för inte så jätte länge sen å shoppa lite.. köpte bl.a. mina gröna jeans =D Dom här bilderna tog ja när vi satt nere vi fyrisån å käka lite lunch =) riktigt mysigt




S-holm med päronen
Haha.. den här dagen va jag å mina päron i S-holm.. de va nog dagen efter U-sala tror jag =P
Här står ja me en jävligt naajzig bil.. kan va en drömbil XP Jäkligt fin e den iaf =P
Det va en riktigt mysig dag.. å mkt skratt blev de.. som vanligt =P




Grönan
Haha.. nu kmr vi te Grönan XD
De va jag å mina gullisar.. Julia, Bella å Tess =D
De va såå jäkla kul!! Tack för en underbar dag tjejer!! Älskar er!! <3




Bio me Jojjo
Den 19 Juli va detta.. haha.. vilket minne jag har XD
Jojjo å jag åkte te U-sala å kolla på Hancock.. så sjukt rolig!! MÅSTE SES!! =D



Riga med mor min
Jag och mamma åkte iväg te Riga för att shoppa lite.. riktigt mysigt =D



Ingen sommar utan sjön
Så otroligt söta ankungar!! Här skulle vi precis åka ut på sjön.. jag tror de va direkt när jag å mamma kom hem från Riga. Jag va såå trött.. så jag slumrade till när vi puttrade fram.. Gissa om jag brände facet XD



R.I.P. Nisse
Hemskt men sant. Våran älskling e borta. Gissa om de e tomt! Fy faan.. vf e detta livets gång?!
Du kmr alltid att finnas i mitt hjärta!! <3



Japp.. de va de!!
Nu ska jag iväg å träffa Tess =D

Ha de fiint!!
see you later!!
Kyss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela