Thess Boberg

Sharm el Sheikh <3

Publicerad 2008-04-18 17:37:35 i Allting&Ingeting,

Jaha.. nu e ja hemma i kalla Sverige igen =( inget jag tkr om, om jag säger så.
Det har vart en underbar vecka!! Kmr garanterat åka tillbaka till detta underbara land igen! <3

Nu kmr en jäkla massa bilder.. de blev ca 250 bilder.. så jag kmr nog lägga upp en hel del =P

 Kvällen innan vi åkte.. Nisse va jäkligt sur XD mamma fick putta över honom te pappas sida av sängen xD
 Vårt lilla plan som vi åkte me  Hejdå Svergie!
  Utanför mitt fönster såg jag detta
  Hello Africa!! =D
 Land!! Nu va de bara 15 minuters bussresa till Three Corners Saint George Hotell <3
  I väntan på vår första middag på hotellet =P
 Första dagen låg vi å sola.. varmt å sköönt =D
   Sen va vi ute å gick i Sharm el Sheikh =D
 Här kan man röka vattenpipa xP
 Nu ska vi dra in te Nama Bay å shoppa =)
     NamaBay.. de blev typ inga bilder på shoppingen.. men iaf ;P
Senare på kvällen gick vi te ett annat shopping ställe där vi bodde =)
   Dom visa Mr. Böna!! Gissa om ja blev gla =D
 Nu kmr en hel del bilder från när vi snorklade =D
 Underbart vatten.. om man åker ner te Sharm el Sheikh så e snorkla ett måste.. ett utav världens klaraste vatten. <3
   Ett uppträdande nån kväll.. Å jävlar va han snurra.. han snurra i minst 20 minuter.. å han verkade inte va ett dugg snurrig!! =O ascoolt xD
 De lilla poolområdet man såg från resturangen.. 2 pooler av 5 =)
 En kväll hade vi två ödlor på balkongen.. lite grose.. men ändå ganska kul xD
 En kväll inne i Nama Bay <3
   När dom hade städat på vårt rum sista dagen gjorde dom sååå jäkla fint i rummet.. den där svanen är 2 handdukar.. ascoolt.. å ja fick en lite blomma på min säng =D
 Underhållnings teamet hade en cabare.. jäkligt suddigt.. menmen.. Sam =D
  Hade lite kul i poolen XD.. sista dagen ='(
 Asläskit!!! Vi såg en gubbe som var sååååå jäkla lik morfar!! riktigt läskigt!!
Nu kmr lite bilder från hotellet..
   
 Hejdå St George <3 ='(
 Hejdå Sharm el Sheikh <3 ='(
 Utanför mitt fönster på flyget.. nu e vi en bra bit från Egypten =(
 Hej Stockholm.. nu e vi här igen =/

Ja.. de va iaf lite om resan..




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela