Thess Boberg

Ny Låt =D

Publicerad 2008-04-01 21:16:27 i Allting&Ingeting,

Har börjat med en ny låt.. har inte kunnat komma på nån bra på ett tag nu.. men när ja satt me min latte så börja de bara ploppa upp en massa saker.. har bara kommit på versen så ja måste komma på refrengen.. sen gåre undan =D



Kan berätta lite vad den handlar om ;P
Det e så att min farmor och min faster bråkar, Sus ( faster ) har sagt upp kontakten med farmor.. så farmor är jue jätte lessen nu.. å då kom jag bara på en massa grejer.
Hur kunde det hända, sa du något dumt?
Hur kunde det hända, blev du sårad av din bästa vän?
Hur kunde det hända, kan du berätta för mig?
Hur kunde det hände, kommer ni alltid att vara fiender?

Fast det är jue inte på svenska.. e ganska dålig på att skriva svenska låtar så ja håller mig till engelska.

Naj.. de här får bli de sista inlägget för dan =)

Ha de bra
See you later...kyss♥


Kommentarer

Postat av: Olessia

Publicerad 2008-04-02 09:52:11

bra text :P

Postat av: Prinsessa På Vift

Publicerad 2008-04-02 10:06:34

seeees

Postat av: elin

Publicerad 2008-04-02 19:21:12

grymt snygg blogg! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela