Thess Boberg

...

Publicerad 2008-04-28 15:24:33 i Allting&Ingeting,

Oj.. de va ett tag sen ja skrev.. men ja ska väl ta tag i de snart.. måste jue lägga upp lite bilder från i fredas.. då va ja ute me Bella, Jessie, Freddie, Frida å Frida åså fransmännen XD de va kul faktist.. vi gick på tivolit å sen blev de lite franskakyssar å sen åkte ja å Bella hem te henne i Fjärdhundra =D
Vi va astrött.. låg bara å prata en liten stund, sen somnade vi på en gång xD

ja.. men ja ska berätta mer sen när det kmr lite bilder ;P

Ja kan istället berätta om igår XD
De va såååå jäkla kul! kanske inte låter så kul men de va de!!
Ja, mamma å Jimmy åkte te U-sala för att handla kostym, nytt tak te mitt rum och sen en idédisk te datorn..
Iaf så åkte vi te Gränby bara för att vi aldrig e där.. å då va vi inne på Jack&Jones.. å så prova Jimmy kostymer och skjortor.. å vi fick sån jäkla bra service.. så ja kände att ja ville börja jobba där t.o.m. men ah guud de va sååå jäkla kul!! Att se min bror i kostym va ascoolt!! fyy faan va roligt de va!!
Jag bara måste gö de här igen =D

image257

Bara för att jag har världens bästa bror! <3
Vad skulle jag göra utan dig!
En grej.. Dö!!
Älskar dej! <3

Jao.. men ja lovar att ja ska lägga upp lite nytt när ja kmr hem.. måste bara käka, plugga engelska, gå 2 varv i spåret och köra lite pilates.. men jag ska hinna!! Lovar (a)



Kommentarer

Postat av: anneli

Publicerad 2008-04-28 16:56:22

Har vi nån engelska läxa tills imorrn? ;o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela